Հաշվետվություն

Առցանց շաբաթվա ընթացքում իրականացրել եմ հետևյալը․

Դպիր ամսագրի համար թարգմանություն՝

Ութ պարզ կանոն, որոնք կօգնեն երեխային սովորել ինքնուրույն կարդալ․ Հատված Այդանա Չեմբերսի « Պատմե՛ք։ Կարդում ենք, մտածում, քննարկում » գրքից

Գիրքի ամբողջական թարգմանությունը դեռ ընթացքի մեջ է։

Դասը հրաշալի և կենտրոնացված անցկացնելու տասը մեթոդ ․«Լոլիկի տեխնիկա, վեցանկյուն հետաքրքիր հարցերով և ոչ միայն․․․»

Այս շաբաթ սովորողներին ուղարկել եմ այս նախագիծը․

Ընտանեկան նախագիծ «Ազգային խաղերի» փաթեթ

Ըստ նախագծի ՝ Տատիկը սեբաստացի թոռնուհիների հետ խաղում է ազգային խաղերից քարկտիկը

Ընտանեկան կատակներ

Շաբաթվա ընթացքում կատարել եմ դիտարկումներ Հյուսիսային դպրոցում։

Ընտանեկան նախագծերի դիտարկում Հյուսիսային դպրոցում 1.04.2020

Դիտարկում 03.04.2020

Այս ամենի հետ մեկտեղ, զբաղվում եմ նաև ինքնակրթությամբ՝ գրքեր եմ կարդում, թարգմանություն անում և ունկնդրում մանկավարժական սեմինարներ։

Published by


Թողնել մեկնաբանություն